۱۳۹۳/۱۲/۰۹

فيلم خداحافظ تهران (1345)

























ليست كامل عوامل فيلم خداحافظ تهران (1345)
گروه كارگرداني
۱- ساموئل خاچيكيان....كارگردان
۲- مسعود كيميايي....دستيار كارگردان
گروه فيلمنامه
۱- ساموئل خاچيكيان....نويسنده
گروه بازيگران
۱- بهروز وثوقي....
۲- پوري بنايي....
۳- جلال پيشواييان....
۴- عديله....
۵- ماريا مغفوريان....
۶- ساقي....
۷- عزيز اصلي....
۸- ايران دفتري....
۹- ايران قادري....
۱۰- جلال آقاماليان....
۱۱- مژگان آقاماليان....
۱۲- لاله....
۱۳- احمد معيني....
گروه تهيه و توليد
۱- مرتضي اخوان....تهيه كننده
۲- مصطفي اخوان....تهيه كننده
۳- حسن درگزني....مدير تهيه
گروه فيلمبرداري
۱- نصرت الله كني....مدير فيلمبرداري
۲- نصرت الله كني....فيلمبردار
۳- اصغر چگيني....دستيار فيلمبردار
۴- حسن درگزني....دستيار فيلمبردار
گروه تدوين
۱- ساموئل خاچيكيان....تدوين
گروه صحنه و لباس
۱- حسن پاك نژاد....دكور
گروه موسيقي
۱- انوشيروان روحاني....آهنگساز
۲- انوشيروان روحاني....نوازنده
گروه صدا
۱- اگوست گورگيان....صدابردار
۲- اگوست گورگيان....ميكس
۳- مهدي رجاييان....امور فني صدا
۴- مهدي رجاييان....افكت
گروه لابراتوار
۱- شهاب....لابراتوار
۲- سوريك خاچيكيان....برش نگاتيو
۳- شهاب....چاپ
۴- مظفر مقدم....تيتراژ

خلاصه داستان :
«دختر» ارباب جوانش را دوست دارد اما او كه از بينايي محروم است هيچگاه ياراي افشاي عشقش راب ه محبوبش نداشته و زماني كه ارباب جوان با همسر فرنگي اش از اروپا بازمي گردد ديگر همه ي اميد دختر قطع مي شود. از آن پس ديگر همه ي اميد دختر قطع مي شود. از آن پس او همه ي عشقش را صرف حرفه ي پرستاري مي كند تا اينكه جنگ پيش مي آيد و دختر يكبار ديگر با محبوبش روبرو مي شود در حاليكه كه اينبار بينايي اش را بازيافته و تيپ تازه اي گرفته است. دختر پس از اينكه هويت واقعي خود را براي محبوبش فاش مي كند، زندگي تازه اي را با او آغاز مي نمايد.

۱ نظر:

  1. به افراد و مسوولین مربوطه،
    من یک نویسنده کتاب غیرداستانی در توکیو، ژاپن هستم.
    و در حال تهیه کتابی درباره روابط ژاپن و سایر کشورها در فیلم هستم.
    شامل فصلی درباره سینمای ایران از دهه 60 تا 70 است.
    بنابراین، من با شما تماس گرفتم تا از تصاویری که در وب سایت شما در کتابم گذاشته شده است استفاده کنم.

    تصاویری که می خواهم استفاده کنم عبارتند از:

    فيلم خداحافظ تهران - عکس

    فيلم وسوسه شيطان - پوستر و عکس

    فيلم دور دنيا با جيب خالی - پوستر و عکس.

    فيلم الماس 33 - پوستر، تبلیغات روزنامه، عکس.


    لطفا به آدرس ایمیل من در زیر پاسخ دهید.

    fmws2013@ae.auone-net.jp

    همچنین، لطفا یک ایمیل پاسخ به زبان انگلیسی ارسال کنید.

    خوشحال میشم اگه بتونم ازت خواهش کنم

    پاسخحذف