۱۳۹۶/۰۸/۱۲

فيلم تك خال (1348)






































ليست كامل عوامل فيلم تك خال (1348

گروه كارگرداني
۱- مهدي ژورك .... كارگردان
گروه فيلمنامه
۱- احمد نجيب زاده .... نويسنده
گروه بازيگران
۱- رضا بيك ايمانوردي ....  
۲- فروزان ....  
۳- منوچهر وثوق ....  
۴- ثريا بهشتي ....  
۵- جواد تقدسي ....  
۶- يدي ....  
۷- احمد قدكچيان ....  
۸- مجيد شهباز ....  
۹- فريدون رياحي ....  
گروه تهيه و توليد
۱- محمود زريباف .... تهيه كننده
۲- رضا نورسته فر .... تهيه كننده
گروه فيلمبرداري
۱- مهدي ژورك .... فيلمبردار
۲- رضا بانكي .... عكس

خلاصه داستان :
دختري نابينا بنا به وصيت پدرش وقتي حق استفاده از ثروت پدرش را دارد كه ازدواج كند. پسر عموي دختر به طمع ارث او سعي مي كند نظر دختر را جلب كند اما موفق نمي شود. دختر شيفته ي جوان ساده اي است كه ياراي بازگو كردن علاقه ي خود را به دختر ندارد. مرد لوطي مسلكي كه از علاقه ي جوان با اطلاع است با يك سلسله عمليات امكان ازدواج اين زوج را فراهم مي كند و بدين ترتيب دختر هم به ثروتش دست مي يابد.

۶ نظر:

  1. من این فیلم را در نوروز 1348 در سینما اونیورسال دیدم و سالهاست که ارزوی دیدن مجدد این فیلم را دارم و به هر جایی مراجعه کردم نتوانستم ان را بدست بیارم در حالی که بقیه فیلمهای هم سطح تکخال فراوان و در دسترسند پس چرا این فیلم نایاب است استدعای عاجزانه دارم کمکم کنید تا این ارزوی من بلکه جامه عمل بپوشه با تقدیم احترام

    پاسخحذف
  2. سلام بخدا خیلی گشتم نبود چرا این فیلم در سایت قرار نگرفته

    پاسخحذف
  3. سلام ،من هم خیلی دنبال این فیلم هستم
    و نایابه .

    پاسخحذف
  4. اگر ممکنه کاور آهنگهای اجرا شده فسلم رو هم بزارید

    پاسخحذف